شرکت نوکتا nokta ترکیه
نوشته شده توسط : شرکت فلزیاب هیومکس

 

 

 

 

 

سلام , فلزیاب ولوکس وان یکی از بهترین فلزیاب های موجود در بازار است که با داشتن ویژگی هایی مثل عمق نفوذ زیاد و دقیق , سهولت استفاده و طراحی منحصر بفرد دارای محبوبیت زیادی نزد جویندگان گنج است . این فلزیاب توسط شرکت نوکتا nokta ترکیه تولید شده است تا افراد بتوانند با استفاده از آن به اهدافی دست یابند که تا کنون توسط دستگاه های دیگر پیدا نشده و دیگران قادر به کشف آنها نبوده اند .

 

فلزیاب ولوکس وان Velox One شرکت nokta

فلزیاب ولوکس با داشتن عمق کاوش دقیق 2 متری برای یافتن انواع دفینه و اجسام زیر خاک دست نیافتنی مانند سکه ها , جواهرات , قطعه های کوچک طلا و بطور کلی با توجه به دقت بالای آن برای هر نوع هدفی که در زیر خاک است و دیگر دستگاهها نمیتوانند آنها را پیدا کنند مناسب است و دارای قدرت تفکیک فلزات با ارزش از سایر فلزات به درد نخور و مواد معدنی است که برای کارکرد بهینه تر شما میتوانید از آپشن Iron Swich به منظور حذف کردن جستو جو برای آهن استفاده کنید , بنابراین زمانیکه شما نمیخواهید فلزاتی مانند آهن را پیدا کنید این گزینه را فعال میکنید و همچنین این ویژگی برای مکان هایی که دارای آلودگی زیای است و فلزاتی مانند آهن وجود دارد مناسب است تا شخص بتواند بدون ترس از تداخل سیگنال های ناشی از آهن و دیگر مواد به کاوش بپردازد .گنجیاب ولوکس وان میتواند در هر نوع زمینی به کاوش بپردازد و جنس زمین و خاک آن هیچ تاثیری در کارکرد دقیق ولوکس ندارد .

 

نحوه کار طلایاب velox one به گونه ای است که برای مطلع ساختن اپراتور از اهداف آهنی صدای بلند و برای اهداف غیر آهنی صدای پایین تولید میکند . همچنین برای اهداف کوچک و عمیق صداها تقویت میشود که شخص استفاده کننده میتواند بدین طریق از وجود هدف یا عدم وجود آن و جنس آن مطلع شود . دستگاه ولوکس وان با داشتن کویل DD ضد آب میتواند علاوه بر اینکه عمق کاوش بیشتر و دقیق تری داشته باشد برای استفاده درآب نیز مناسب باشد بنابراین شما میتوانید از این دستگاه فوق العاده همراه با کویل آن در آب نیز استفاده کنید تا بتوانید اهداف در آب را نیز بدون دردسر یافت کنید .

 

دیگر ویژگی های Velox One :

  • فرکانس 17.5 کیلو هرتز .
  • داشتن هدست .
  • باتری قوی استاندارد .
  • داشتن باتری AA .
  • وزن دستگاه : 2 کیلو گرم .
  • دارای 2 سال گارانتی معتبر .

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش محصولات با شماره زیر تماس بگیرید 

 
 شماره تماس کارشناس فروش  
 
09383467132
 
شعبه 1 : تهران 
   
شعبه 2 : انزلی
  
برای مشاهده فیلم تست محصولات داخل کانال ما عضو شوید  

t.me/Felezyab_Humax 

فلزیاب حرفه ای و تصویری . گنج یاب حرفه ای و تصویری . طلایاب حرفه ای و تصویری . حفره یاب حرفه ای و تصویری . فلزیاب تصویری و دقیق . گنج یاب تصویری و دقیق . طلایاب تصویری و دقیق . حفره یاب تصویری و دقیق . دفینه یاب تصویری و دقیق . فلزیاب تصویری 

 





:: برچسب‌ها: فلزیاب حرفه ای و تصویری , گنج یاب حرفه ای و تصویری , طلایاب حرفه ای و تصویری , حفره یاب حرفه ای و تصویری , فلزیاب تصویری و دقیق , گنج یاب تصویری و دقیق , طلایاب تصویری و دقیق , حفره یاب تصویری و دقیق , دفینه یاب تصویری و دقیق , فلزیاب تصویری ولوکس , گنج یاب تصویری ولوکس , طلایاب تصویری ولوکس , قیمت فلزیاب تصویری ترکیه , قیمت گنج یاب تصویری ترکیه , قیمت فلزیاب تصویری ولوکس , قیمت گنج یاب تصویری ولوکس ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست